Ogłoszenie o pracę

Tytuł ogłoszenia
Specjalista ds. informatycznych  
Forma zatrudnienia
umowa o pracę na czas określony  
Stanowisko
Specjalista ds. informatycznych  
E-mail
kadry@archeologia.pl  
Telefon
 
Fax
 
Data składania
2020-11-15  
Data wygaśnięcia
2021-12-01  
Tagi
 
Województwo
POMORSKIE  
Powiat
Gdańsk  
Gmina
Gdańsk
Miasto
Gdańsk  
Ulica
ul. Mariacka  
Numer budynku
25/26  

Muzeum Archeologiczne w Gdańsku poszukuje pracownika na stanowisko:

Specjalista ds. informatycznych

(umowa o pracę)

Miejsce pracy: Gdańsk

Wymiar etatu: 1/1

1. Zakres obowiązków:

  • administrowanie siecią informatyczną Muzeum oraz zapewnienie poprawnego działania i bieżące utrzymanie sieci, routerów, firewalli i towarzyszących im systemów informatycznych, instalacja i konfiguracja urządzeń sieci LAN i WAN;
  • Nadzór nad urządzeniami peryferyjnymi infrastruktury komputerowej;
  • administrowanie serwerami, systemem antywirusowym, backup, dokonywanie bieżących przeglądów i konserwacji, wykonywanie czynności związanych z diagnostyką, naprawą, modernizacją;
  • administrowanie komputerami w środowisku Windows i IOS;
  • usuwaniem awarii, nieprawidłowości i zakłóceń sprzętu i oprogramowania komputerowego oraz infrastruktury IT;
  • zarządzanie systemami informatycznymi w celu zapewnienia sprawnego, bezpiecznego
    i efektywnego dostępu do zasobów oraz zabezpieczeniem prawidłowości działania sprzętu informatycznego;
  • zapewnienie możliwie najwyższego poziomu bezpieczeństwa, ochrony haseł i dostępu do sieci oraz nadzór nad prawidłowością funkcjonowania i wykorzystywania sprzętu komputerowego
  • tworzenie analiz i raportów dotyczących funkcjonowania infrastruktury informatycznej oraz prowadzenie inwentaryzacji sprzętu IT;
  • planowanie oraz wdrażanie i rozbudowa systemu informatycznego oraz koordynacja działań w zakresie informatyzacji MAG;
  • kontrola tworzenia bezpiecznej kopi danych wzorcowych, Bazy Danych Muzealiów MAG;
  • współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w procedurach zakupowych oraz przygotowywaniu opisów przedmiotu zamówienia dla różnego rodzaju urządzeń informatycznych, opracowywaniu wniosków o fundusze unijne w zakresie środowiska informatycznego;
  • analiza formalna i merytoryczna projektów umów na usługi informatyczne w Muzeum
    i rozliczanie ich realizacji;
  • zapewnienie ciągłości funkcjonowania infrastruktury rozproszonej – oddziały pozamiejscowe;
  • nadzór i administrowanie zewnętrznymi usługami IT;
  • prowadzenie podstawowych szkoleń pracowników w zakresie obsługi sprzętu informatycznego oraz wsparcie techniczne dla użytkowników w zakresie problemów związanych ze środowiskiem informatycznym;
  • zabezpieczenie dokumentacji dotyczącej licencji oprogramowania oraz analiza problemów związanych z legalnością stosowanego w Muzeum oprogramowania komputerowego;
  • instalacja i aktualizacja systemów oraz oprogramowania na stanowiskach roboczych, zgłaszanie i obsługa awarii oprogramowania komputerowego we współpracy z zewnętrznymi dostawcami oraz kontrolowanie i zabezpieczanie prawidłowości przebiegu czynności serwisowych w zainstalowanych systemach informatycznych.

2. Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie min. średnie i min. 4 letni staż pracy w branży IT lub wykształcenie wyższe i min. 3 letni staż pracy w branży IT
  • podstawowa znajomość środowiska Progman, Symfonia, IKSORIS
  • znajomość języka angielskiego w mowie, w stopniu komunikatywnym
  • znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych
  • umiejętność pracy i komunikacji w zespole
  • umiejętność pracy wielozadaniowej
  • wysoka kultura osobista

3. Wymagania dodatkowe:

  • otwartość w kontaktach międzyludzkich
  • dokładność i systematyczność, samodzielność w działaniu, zdolności organizacyjne

4. Warunkiem wzięcia udziału w rekrutacji jest złożenie następujących dokumentów w języku polskim:

  • Curriculum Vitae (CV powinno zawierać informacje, o których mowa w art. 221 §1 Kodeksu pracy)
  • list motywacyjny
  • kserokopie dyplomów i świadectw potwierdzających wykształcenie
  • kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie z obecnego zakładu pracy potwierdzające staż pracy
  • inne dokumenty potwierdzające wymagane kwalifikacje i umiejętności

5. Termin składania dokumentów: do 15 listopada 2020 r. – decyduje data wpływu

Osoby ubiegające się o zatrudnienie powinny dokumenty aplikacyjne:

  • przesłać pocztą na adres: Muzeum Archeologiczne w Gdańsku ul. Mariacka 25/26, 80-833 Gdańsk, z napisem na kopercie ,,Rekrutacja na stanowisko Specjalista ds. informatycznych”
  • lub wysłać na adres email: kadry@archeologia.pl, w tytule wiadomości ,,Rekrutacja na stanowisko Specjalista ds. informatycznych”

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy.

Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy w Muzeum Archeologicznym w Gdańsku

1. Dane Administratora:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Archeologiczne w Gdańsku, ul. Mariacka 25/26, 80-833 Gdańsk, tel. 58 322 21 00. Kontakt w sprawach ochrony danych możliwy jest pod adresem email: iod@archeologia.pl lub telefonicznie 58 322 21 12 od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30.

2. Cel przetwarzania:

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w procesie rekrutacji na stanowisko specjalisty ds. sprzedaży i obsługi zwiedzających/kasjer oraz zawarcia umowy o pracę (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO i przepisów prawa krajowego tj. ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy). Dodatkowo Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO, tj. na podstawie zgody udzielonej w celach określanych każdorazowo w przekazywanych formularzach zgody.

3. Obiorcy danych:

Odbiorcami udostępnionych przez Panią/Pana danych mogą być podmioty upoważnione na podstawie obowiązujących przepisów prawa oraz podmioty związane z funkcjonowaniem Muzeum na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych. Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego.

4. Okres przechowywania:

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu określonego w pkt 2 –tj. przez okres maksymalnie 3 miesięcy od dnia przekazania Pani/Pana danych osobowych, chyba że Pani/Pan wyrazi zgodę na przetwarzanie dokumentów aplikacyjnych do celów przyszłych rekrutacji (wtedy dane są przechowywane przez 12 miesięcy)lub do czasu cofnięcia wyrażonej zgody.

5. Uprawnienia:

Posiada Pan/Pani prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

6. Zgoda:

Podanie przez Panią/Pana danych osobowych, o których mowa w Kodeksie pracy oraz w oparciu o inne właściwe przepisy prawa jest obligatoryjne do skutecznego przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.

W przypadku niewybrania Pani/Pana w ramach obecnej rekrutacji, pozostawienie danych osobowych w naszej bazie jest całkowicie dobrowolne i zależy wyłącznie od wyrażonej przez Panią/Pana w sposób aktywny woli pozostawienia tych danych (np. stosowna, odrębna zgoda na dokumentach rekrutacyjnych).

7. Profilowanie:

Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób umożliwiający zautomatyzowane podejmowanie decyzji oraz nie będą profilowane.

 

Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji

Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r. s 1 z późn.zm.) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych, na potrzeby kolejnych procesów rekrutacji prowadzonych przez Muzeum Archeologiczne w Gdańsku przez okres najbliższych 12 miesięcy.

 

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..